mandag 21. november 2011

Adventskalender for to...


Jeg har gleden av å presentere denne adventskalenderen fra den fine annonsøren min:


Hver luke inneholder to sjokoladehjerter og en oppgave som skal løses i fellesskap. Husband &wives skriver selv på sin hjemmeside, at "oppgavene er ment å skulle bygge opp under kjærlighet og forståelse, å vekke gode følelser - på forskjellige måter. Både tjenester, gaver, tid sammen, gode ord og fysisk berøring er med - omtrent likt representert."


Oppgaven for 7. desember lyder som følger:
"Gi hverandre ti minutter med hvile - inkl. skikkelig service med kaffekopp, teppe, pute etc. Pass barna, hunden eller middagen om nødvendig."


Kalenderen leveres i en fin eske, og kan bestilles via nettbutikken til Husband & wives.

5 kommentarer:

LykkeLise sa...

Hei hei:)

Lenge siden jeg har hatt tid til en runde, så nå har jeg tittet op mye fint hos deg vennen:)

Åh den kalenderen ønsket jeg meg ifjor husker jeg, den er såå fin:)

Nyt kvelden:)

Klem Lise

Har en drøm... sa...

Er så fine de der ♥ Koselig;)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så herlig denne var :))
Viktig med sånne små drypp i hverdagen, så dette likte jeg !!

Klem Heidi

Julebord sa...

Kjærlighet denne bloggen, holde oppe det store arbeidet ønsker deg alt godt.....

Julebord

sbo sa...

thank you so much. fosbobetr good Archive

Related Posts with Thumbnails