fredag 16. september 2011

Lag selv- lysestake


Denne lysestaken har jeg også laget selv, det er jo så enkelt og billig!


Den er laget av den planke fra skigarden som stod ute her. Den var så dårlig at den måtte tas ned, dessverre, men en del av den har altså fått nytt liv!


Lysholderne har jeg kjøpt på Panduro, og de er festet i et hull som er boret i treverket.


Denne kan vel komme innefor både kategorien gjenbruk og redesign vil jeg tro.


Det er jo så koselig med levende lys nå i høstmørket.


Riktig god helg!

11 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Kjempefin!

Så hyggelig å ta den gamle skigarden i bruk inne, et pesonlig preg på interiøret!

Klem Lykkeliten

Lys Nostalgi ♥ sa...

Den var bare lekker!

Du er jammen kreativ og flink :)

GOD HELG ♥

Lill sa...

Heihei..
Så kul lysestake..den var orginal..
kansje jeg skal prøve meg på en slik en..

ha en flott helg
klem fra Lill

Mine hverdager (Anne) sa...

Dette er noe av det tøffeste jeg har sett på lenge!!Og den knaggrekken du laget. Her var det mye spennende, så jeg la meg til som følger!
Håper du får en fin fredagskveld ♥

Guttemamma sa...

Flott ,jammen er du superflink!! Nydelig den andre du har laget også!
God helg og klem♥

Vingesus og Julebrus sa...

Den var skikkelig fin!!
Du har laget så masse flott den siste tiden : )

KLEM!

Smykkas sa...

Staken var virkelig flott. Du kan jo faktisk utvide den til adventstake når så langt kommer.

Klem

Lunalei ;-) sa...

Så fin den ble! Så forlidt siden en lignende i blogglandia et sted, den var av drivved. Har begynt å se etter en sånn "planke" selv, for jeg synes de blir så flotte!!!
Ha en fin helg!
KLem

Prinsesse Elin sa...

Er innom for å ønske deg en fin fin lørdag. Klem fra Elin♥

Anonym sa...

Så fin! En veldig god ide.
Klem

Rebeccas DIY sa...

Hej och vad kul att jag hittade till dig! Vad fina saker du gör. Hit kommer jag tillbaka.
Ha en skön söndag!

Related Posts with Thumbnails