torsdag 19. mai 2011

Rosa tulipaner og gjenbruk


Ja, dette blir nok siste tulipan- innlegg fra meg i vår, og vasen de står i er faktisk gjenbruk! Og mye tyder på at gjenbruk er et ganske så gammelt fenomen, for denne tingen var det faktisk min bestemor som fant på et annet bruksområde for enn det opprinnelige.

Det har blitt meg fortalt at den opprinnelig var foten til en lampe som, etter å ha gjort nytte for seg som lyskilde, ble forvandlet om til denne vasen.

Jeg skal vise tydeligere bilder av den ved en senere anledning.



Ha en fin ukeslutt!

3 kommentarer:

Mom`s garden sa...

Nydelige bilder av tulipanene....spennende med gjennbrukt mugge.

Kjekt å titte innom

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Hei.
Fine bilder :)
Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min tidligere:)
Har hatt noen dager med blogge-fri...Deilig det også iblant!
Ha en fin dag!
Klem Anita

Anonym sa...

Jag tror att vi,svenskar är ett av de länder som köper mest tulpaner. Jag älskar hav av tulpaner.

enkla nettan

Related Posts with Thumbnails