fredag 4. mars 2011

Hva gleder du deg til i hagen i år...


...lyder utfordringen som pågår inne hos Moseplassen nå.
Og siden jeg er i gang med å være med på utfordringer, slenger jeg meg like godt med på denne også.


Det jeg gleder meg aller mest til i hagen i år, er at snøen skal smelte slik at de vakre løkblomstene kan springe ut i all sin prakt.


Jeg er veldig svak for løkblomster - de er jo så vakre!


I tillegg til dette gleder jeg meg til å komme i gang med å planlegge og ordne litt i hagen, slik at den blir sånn vi vil ha den.

Ja, det var mitt bidrag - bli med du også, da vel?

6 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

så vakre bilder av perleblomsten :)
I natt kom jeg på at jeg ikke har sjekket solveggen for løkspirer, det skal jeg jammen gjøre i dag, kanskje det er noe som stikker seg opp bak all snøen?

Takk for at du deler hageglede :)

Mandelhjärta sa...

Herlige inspirerende bilder! :)
Lykke til!
Ha en koselig helg!

Fru Andersen sa...

Heisann-hoppsann!

Så fantastisk flotte bilder, nyyyydelig:-) Lengter veldig etter våren!

Flott kjøkken under her også, et skikkelig drømmekjøkken!

Håper dere har en flotters fredag!

Klemmer!

Refleksjon på livsvegen sa...

Å ja!
Gler meg til litt varme som får fart på snøsmeltinga no..
Regnet gjer sitt ;-)

God helg!

stallnilsen sa...

Æ gleder mæ også til våren, og planlegger hvor alle plantene skal plantes iår i hagen.
Har lagt dæ til som følger, koselig om du titter innom.
God helg til dæ.

Lisbeth.;O)

krepsemor sa...

Ja, når energien er på vei opp, fordi solen er kommet tilbake, så kan vi nesten ikke vente til vi kan begynne å grave i jorda igjen! Herlig =)
Lykke til!

Related Posts with Thumbnails