torsdag 26. august 2010

Vimpelrekke


Etter inspirasjon fra Guttemamma med Den lille vimpelfabrikken, har jeg lenge tenkt på å sy en vimpelrekke. Trekantene ble klippet ut for lenge siden og har bare blitt liggende, men da jeg så denne oppskriften inne hos Barbros lille atelier, fant jeg fram symaskinen og vips var vimpelrekka ferdig!


Nå henger den på rommet til eldstemann.


Jeg har hengt den fra toppen av bokhylla og på skrå over hjørnet av rommet.


Det ser ut til at bamsene synes det ble fint i hvertfall, så da får vi håpe at eldstemann også synes det.

Ha en fin dag!

♥♥♥

16 kommentarer:

(eddas) sa...

Så fin den ble....
nyt denne dagen..
eddaKlemmer

Anonym sa...

Kjempefin vimpelrekke,ble inspirert. :)Klems.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dina vimplar är jättefina, du är duktig och sy. Jag började också på en sån för ett tag sen, den blev aldrig klar. Tror säkert sonen tycker den är fin.
Kramar
AnnaMaria

Vingesus og Julebrus sa...

Ja, er det ikke fint med all inspirasjonen man får fra alle disse bloggene!??!
Vimpelrekka di ble kjempefin. Sikker på at den faller i smak.

Klem!

Barbros lille atelier sa...

Den ble kjempefin! Lekre stoffer! Koselig å ha en sånn vimpelrekke hengende på barnerommet:-)
Og tusen takk for link - så hyggelig!

Ha en fin kveld!

Klem

Randi sa...

Så flott det vart. Nydelege farga du har valgt.
Og dei bamsane i kroken var jo berre supersøte også :-)
Kjekt med alle tips og inspirasjon vi kan finne her i blogglandia.
Har endeleg funne fram symaskina eg også, og var jo gøy jo... ;-)
Ha ein fin fin kveld vidare.
Klems

sylvia sa...

hei på deg,
så flink du er,denne ble nydelig,
kos deg vidre,
klem fra sylvia

Trine sa...

Så flott den bei :D
Tenkte æ å skulle prøve mæ på nå sånt :D
Artig å gjør sjøl, istedet førr å kjøpe ferdi :D

Klæm

Guttemamma sa...

Så kjempefin den ble,nydelige stoffre du har valgt!! Og at jeg har vært til inspirasjon...TAKK!!
klem♥

Smykkas sa...

Så fine og dekorative vimplene var.

Om ikke ektemannen synes de er flotte, kan du kanskje spørre om han har muligheter til å overse de.

Klem fra Astrid

Siv sa...

Så fin den ble :)

Kjempeflink du ;)

Godt vi kaaan innspirere hverandre her inne !

Lag flere du ;)

Gry sa...

Så søtt og fint det ble! Og rommet ser kjempekoselig ut ♥♥ Fortsatt god helg til deg og dine ;) klem Gry

Jannes lille sted sa...

Så fin! Syns vimpler er så koselig!
Ha en flott uke
Klem Janne Merethe

Tove `blogg verden sa...

kjempeflott vimpelrekke: ) Hver gang jeg ser slike ting får jeg lyst å lære meg å sy!!!Virkelig dekorativt!!
Ønsker deg en fin kveld
klem Tove

♥ Netta ♥ sa...

Vimpelrekka ble kjempefin :-) Tror jeg må lage meg en slik til jul og pynte opp inn til kjøkkenet.

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

cathrine - trettien [31] sa...

Hei!
Så fine vimpler! Kan jeg forresten spørre åssen fargekode rommet har? Skal male to gutterom og er på fargejakt... :)
Ha en fin dag!

Related Posts with Thumbnails