torsdag 6. mai 2010

Give away



I tillegg til den lille mini- give awayen jeg har gående, vil jeg også feire med en litt større give away!
Premien denne gangen er hemmelig, og kanskje trekker jeg flere vinnere...
Har du lyst til å være med?

Du får ett lodd for å legge en kommentar under dette innlegget
og ett lodd for å linke til konkurransen på bloggen din (bruk gjerne bildet over).
Skriv i kommentaren om du tar ett eller to lodd!
Dersom du ikke har blogg, men har lyst til å delta, skriver du en kommentar og legger igjen mailadressen din slik at jeg kan ta kontakt dersom du skulle vinne.

Lykke til alle sammen!

133 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Jeg blir gjerne med på trekning : ) Giweaway er gøy !!
Linker inne hos meg siden jeg endelig klarte å lære det ; )
Ha en fin dag...snart er det sannelig helg igjen!
Klem Tove

Minka sa...

Jeg vil gjerne og være med, 2 lodd til meg..klems

Ocean showroom sa...

Jeg vil gjere være med:)
Et lodd til meg:)
Ha en fin dag!
Klem, Lene

Randi sa...

Er så gøy med give away:) Er gjerne med og tar 2 lodd.
Ha en flott dag!

Randi:)
PS; har en liten give away gående inne hos meg jeg også:)

Mette sa...

Hei pa deg,

Jeg hiver meg pa, vettu! Ett lodd til meg, takk.

Ha en fin dag!

TONE sa...

Ja takk....blir gjerne med! 2 lodd på meg =)

Catje sa...

Morsomt! Jeg blir med med 2 lodd!

Catje

Tove sa...

Hei hei. Jeg vil gjerne være med på Giwe away på denne koselige bloggen. Jeg tar to lodd.
Ha en fin dag

Tove

Barbros lille atelier sa...

Jeg er selvfølgelig med! Et lodd på meg, takk:-)

Ha en fin dag!

Klem

Missfryd sa...

...og her også:-) Ett lodd.

Du er i det gavmilde hjørnet, skjønner jeg:-)

Klem

Martilie sa...

Hei,

Jeg er gjerne med og tar 2 lodd.

Flott blogg, gratulerer med feiring :)

Tove

SiriR sa...

Så fin blogg du har, jeg er med på et lodd:)

FruLisa sa...

2 give away på en gang da gitt:-) Her skal det feires! Jeg er med, 2 lodd på meg. Lager link på "gavedryss"-siden min:-)

ha en fin fin dag.
klem

Camilla sa...

2lodd på meg, tvi tvi!!!

Klem C.

Smykkas sa...

Klart jeg vil være med. Kan du ikke sørge for å trekke meg som vinner?

To lodd til meg.

Klem

Henriette sa...

Så moro!! Jeg blir selvfølgelig med og tar to lodd:) Ha en fin helg.. stor klem

HB sa...

Jeg blir veldig gjerne med, og tar 1 lodd. :-)

Hilsen Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

Unknown sa...

Jeg tar gjerne to lodd :) legger ut link på min blogg www.gunnberit.blogg.no

Herr og Fru Nordnes sa...

hei hei! jeg er gjerne med på din give away;)

Ha en fin kveld

klemmer

h.espe sa...

Hei på deg!
Hi, hi - må jo friste lykken - men kan jo ikke akkurat forvente at lykken skal stå meg bi to ganger..;o) Jeg er selvsagt med, og tar to lodd!

Ønsker deg en strålende flott helg - kooos deg masse kjære du!

Klem fra Hildegunn

Janne sa...

Hehe tenkte jeg skulle vinne hos deg;) Tusen takk for koselig innlegg om gaven;) Det setter jeg stor pris på;);)

Tvi tvi, et lodd til meg;)

Klemmer fra Janne:)

Hannes favoritter sa...

Ja, spennende! Jeg blir med med 2 lodd!

Ha en super kveld!

Klem fra Hanne

Marit sa...

Hei på deg!

Jeg hiver meg på og blir med på denne give awayen. Jeg har lagt bilder i sidemenyen - så da blir det vel 2 lodd på meg;)

Cathrin sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min og for at du vil være med i min lille vårkonkurranse... og ikke minst for at du vil legge deg til som følger av bloggen min. Setter stor pris på det! Kjempekoselig blogg du har og seff vil jeg gjerne være med på give awayen din. Slår til å tar to lodd jeg! Er spennende med hemmelige premier.
Ønsker deg en kjempekoselig helg!
-Cathrin-

Ingvild sa...

Jeg hiver meg på også! Ett lodd til meg!

Nydelig bilde du laget i forbindelse med giveawayen!

Ha en fin kveld,
klem,I

Forever Love sa...

Tusen takk for god helg melding søte du.

Ønsker deg en super helg!

Stor klem

rule sa...

Sååå spennende!!! Jeg er med:-)
God helg,videre!!
Klem Ruth

Sissel sa...

heisann!

Jeg vil selvfølgelig være med på trekningen og tar gjerne et lodd.

Ha en strålende fin helg!

Klem

Love Peace Pionies sa...

spennende!! jeg tar gjerne et lodd:)
god helg
klem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon vännen. Jag har ju vunnit så fint hos dig redan. Du ska veta att jag är så glad för mitt vita monogram.
Önskar dig en mysig och bra helg
Stor kram
AnnaMaria

Mammadamen sa...

Hei Fro, jeg vil gjerne gi deg et lykketips:) Jeg kommer tilbake!

Klem fra Mammadamen

PS Håper jeg vinner på give awayen din, forresten:)

Anonym sa...

Hiver meg på også og tar 1 lodd.
God helg!
Hilsen Mary
harald.j@getmail.no

Vit som snö sa...

Nu när jag äntligen har tid att titta in och tacka för att du vill vara med i min utlottning så ramlar jag över din utlottning som jag ju måste haka på;) Spännande!
Jag länkar från min blogg.
Det var kul att kika runt hos dej bland allt fint!
Det bästa med utlottningar är just att hitta nya fina bloggar!
Ha en fin kväll! Kram Cilla

Der solen alltid skinner sa...

Jeg blir med og tar med et lodd :)

♥ Monica ♥ sa...

Så nydelig blogg du har. Jeg linker til deg i bloggen min så det blir et par lodd på meg.

Jeg legger meg og til som følger, og legger bloggen din på blogglisten min så jeg finner den igjen ved en senere anledning. Og så har jeg en liten giveaway inne hos meg så du er hjertelig velkommen til å delta om du ønsker det ;)
Ha en super søndag. Klem M.

Kathrine H sa...

Jeg har veldig lyst til å delta, tar 1 lodd. :o)

ØSTRE ROER sa...

Hei du:) Jeg tar to lodd. Krysser fingrene:) Ha en strålende dag og uke! Klem

Camsen sa...

Sikke en hyggelig blog du har! Jeg vil gerne deltage med et lod.

Unknown sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen! Älskar hemliga paket!

Länkar från blogg så klart, så två lotter till mig! :)

Ha en fortsatt underbar måndag!
Kram ia

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Hiver meg på her også jeg!
Tar selvfølgelig to lodd

Ha en flott dag
Klem Janne Merethe

Siljes Hobbyrom sa...

Så spennende!
2 lodd på meg :)

Pia sa...

Høres spennende ut! Jeg prøver lykken!

Trine sa...

Vil veldi gjerne være me på give awayen din :)
Blir selvfølgelig å linke til den :)
Så da bli det 2 lodd til mæ ;)

Klæm Trine

I drømmeslottet sa...

jippy, jeg vil ha ett lodd=) Måtte den beste vinne..;-)

Randi sa...

Må jo selvfølgelig være med eg og, så
1 lodd til meg og takk!
Klems ♥

Tonje sa...

Jeg vil gjerne være med!
Så spennende:-)

Tonje sa...

Glemte å skriv hvor mange lodd, jeg tar 1 lodd

Kathrine 'Glimt' sa...

så at du ble med på min giveaway ;)
morro... jeg tar et lodd hos deg jeg også ;)
kult med hemlis

:))

di bianco e d'azzurro sa...

I'm happy to partecipe your give away!!!!
Yuo have a nice blog, I put your lottery on my blog!!!
I follower you!!!
Good night, Annamaria

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg blir gjerne med og tar ett lodd. :)

Håper du får en flott uke!

Vibeke :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd. Her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/05/giveaway-hos-idyll-pa-landet.html

Klem fra Hilde

As sa...

Hei=)
Jeg er med, og tar to lodd=) gratulerer som vinner hos hvit-romantikk=)

Lykkehjemmet sa...

Hei!!
Jeg blir selvsagt med:) Dette er moro!!
Tar to lodd jeg!!
Ha en fin 17 mai!!
KLem MOna

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Klart jeg er med!!! Morro det her da...har aldri vunnet på give away heller...så wish me luck :))

2 lodd på lille mej ♥

Klem Hege :))

Siri @ Strikk og tøys sa...

Du verden, så spennende! Jeg blir gjerne med og skriver meg opp med ett lodd. Ha en flott kveld!

Fargeheimen sa...

Eg vil gjere vere med på denne GiveAway-en din. :)

Eg veit ikkje korleis ein linkar med bilde til innlegget, så det vert berre 1 lodd på meg.

Ha ei strålande fin langhelg. :)

Laila2207 sa...

Superfin blogg:-) Blir gjerne med på denne spennende trekningen, ett lodd til meg!

Mira sa...

Blir gjerne med! Linker, 2lodd.
Miraklem

Karina sa...

Jeg slenger meg med på denne. Linker, tar to lodd og krysser fingrene ;)

Klem Karina

NinaK sa...

Jeg hiver meg med på konkurransen, og tar ett lodd :)
nina_k_@hotmail.com

Unknown sa...

Åhhh, så spännande med hemlig vinst. Sånt är skoj!Jag tar 2 lotter förstås och länkar med bild i min blogg.Du har verkligen en fin blogg.Nu ska jag kika runt lite mer...
God fortsättning på Helgdagen!
/Kram Karin

Maria ( Idekroken ) sa...

Så spennende med give-away. Klart jeg vil bli med :) Du har en flott blogg :)
Klemmer fra meg

Anneli sa...

Jeg vil gjerne delta på din give away, med 2 lodd takk! Alltid spennende med konkurranser ;)
Ha en fin langhelg!
Klem fra Anneli <3

Anonym sa...

Hei, jeg melder meg på med friskt mot og håper på "gull" denne gangen. Ett lodd til meg.
Mvh, Siri Helén
sirihelenj@hotmail.com

Tulip sa...

Hei.
Koselig med give away!
Jeg tar gjerne to lodd:)

klem

Monica sa...

Så spännande, vill gärna vara med!! Tävlar med 2 lotter.

Lykkefryd sa...

Hei, jeg blir gjerne med!
2 lodd til meg :)
linker på bloggen min http://www.lykkefryd.blogspot.com

Ha en fin helg, og en super 17. mai!

Linda Camilla sa...

ååh så moro med den hemmelig give away! :D så klart vil jeg være med!!
tar med meg 2 lodd og krysser fingrer og tær!

klem lillemy

Hanne sa...

Eg vill gjerne være vere med, kjempe spennende når enn ikke vet hva det er en kan vinne. Ha en fin helg, 2 lodd på meg:-)

bakformen sa...

Hejsan, jag vill gärna vara med i din tävling. Tyvärr så har jag ingen blogg men hoppas kunna delta ändå.
En lott, tack.

Hälsningar från Pia i Västervik

bakformen@gmail.com

Fru Rosas Hjem sa...

Hei:) Fant deg inne hos Monicas kreative:))

Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd og så legger jeg meg til som følger så jeg finner veien tilbake hit:))

Og så linker jeg fra bloggen min :))


hilsen AnnElin

Unknown sa...

Heisan, så koselig at du blir med på min giveaway, klart jeg blir med her, du har en nydelig blogg!! :))
Jeg tar gjerne 2 lodd, takk!!

En flott 17 mai helg ønskes!!:)
Klem klem Anki

Chatrine sa...

Heisann!

Jeg vil være med på din flotte give away med 2 lodd:o)
Har linket give awayen til bloggen min.

JanAma sa...

Hei
super blogg du har :)

Tar 2 lodd jeg :)

janicke85@hotmail.com

Tindrande Auge sa...

tar gjerne 1 lodd jeg da ;)

monica sa...

ho 2 biglietti ....partecipo dall'italia.ti posto sul blog

Bente Hagen sa...

Giveaway med hemmelig premie ert bare kjempespennende!
Håper på et lodd!

ychsm

Nennes sa...

1 lodd på med så kan det hende du sender en premie til meg!

solklem

;-D

Camilla Haga sa...

Jeg tar et lodd!

Lillian sa...

Flott blogg! Jeg tar gjerne et lodd :)

HildeR sa...

Har ingen blogg, derfor blir det 1 lodd!!
Flott blogg, ikke så merkelig at du har flotte besøkstall, likke til videre!

mari_gull(ætt)yahoo.no

Fru Fly * Heidi sa...

Jippi, jeg er med! Krysser fingrene for at mitt lodd er det rette!:) KLem H

Line sa...

Jeg ønsker å vinne:)

Marit B sa...

Så spennende :-) Jeg vil gjerne være med i trekningen, 1 lodd til meg!

Hilsen Marit (regnbuebarn(at)hotmail.com)

Hege Anita sa...

1 lodd på meg ;)

Lynetmor sa...

Hei, så spennende med give away :-) Tar 2 lodd jeg :-)

Vingesus og Julebrus sa...

Hei!!
Jeg slenger meg med jeg også!! 1 lodd til meg.

: )

Anette sa...

Så spennende!! Dette må jeg være med på ;)
Har skrevet et innlegg i bloggen min, og reklamert for blgogen din ;)

ida sa...

jeg vfil gjerne være med på give awayen din... :) for førtse gang greide jeg også å linke i blommen min... heheh :)

Bringen Blomster sa...

Jeg hiver meg med :) Skulle gjerne lagt til en link hadde jeg anelse om hvordan jeg gjorde det ;))
Synnøve

Marianne sa...

Så spennende konkurranse - og så flott blogg du har!
Jeg tar to lodd og krysser fingrene for resultatet!
♥ Sakkalo ♥

HegeT sa...

Så morro med overraskelses-give-away....
Blir veldig gjerne med...med to lodd.

torsdagshilsen
HegeT

AnnaJohanna sa...

Juhu!!! Klart vi er med :-)
to lodd på oss!!

Klem fra Johanna og Anna

Camilla sa...

Heisann.
Jeg er gjerne med på Give Away hos deg.
Linker og kommenterer og tar derfor TO lodd:)
Ta gjerne en titt på min Give Away også!

Klem Milla

Outi sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tar två lotter. Har länkat från min blogg

http://anvantonytt.blogspot.com/

och hoppas på stor tur!

Kram Outi

bakom berget sa...

Hej! Jag vill oxå vara med i din tävling! Spännande.
Jag länkar till dig från min blogg.
Ha en bra dag! Kram Åsa.

Maliva`s verden sa...

Hei...give-away er spennende, så jeg tar veldig gjerne et lodd hos deg;o) God pinsehelg. Klem fra Maliva

Kine sa...

Hei
Så spennende då!! Eg vil vere med.
To lodd på meg :-)

Klem, Kine

LBH coach Ellen Bjørling sa...

Heisann!
Jeg blir med på trekning, to lodd til meg!
Hilsen Ellen:)

AnneLavendel sa...

Jeg er med, tar to lodd :)

Gry sa...

Jeg er gjerne med på give away! Jeg har lukket blogg, men linker likevel! Du bestemmer om det blir 1 eller 2 lodd på meg! :)
Mailen min er grylang363@hotmail.com
Klem fra Gry!

swimzy sa...

Jeg vil gjerne være med på denne giveaway:)
2 lodd på meg, her er link til bloggen min:
http://swimzys-cats.blogspot.com/2010/05/giveaway-fra-idyll-pa-landet.html

Ha en flott dag videre:)
Mvh siv anita, swimzt

Bente sa...

Så spennande!
Dette vil eg vere med på.
Du har ein flott blogg som eg har vore innom mange ganger ;-)
To lodd til meg :-)

Lunalei ;-) sa...

Jeg vil også gjerne være med - og prøver lykken med 1 lodd!
Lunalu

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Jeg prøver også lykken med 2 lodd :)

Klem Anita

Lill sa...

Heihei
tar med meg 2 lodd jeg..
har give away på min blogg også,ta gjerne en titt
Klem

AG sa...

Så spennende! Jeg blir gjerne med i trekningen med to lodd:)
Klem AG

Anki FJ sa...

Å, jag tar gärna en lott också. Länkar till din "give away" via min "sidebar".
http://ankiscrap.blogspot.com/

Du har en underbar blogg, kommer stanna kvar här en stund och kika runt!

Ida sa...

jeg blir gjerne med på give away!
Det blir ett lodd på meg, og siden jeg ikke har blogg skriver jeg e-postadressen min.
:)

Gry sa...

Hei! Grattis med award! Jeg blir gjerne med på give away hos deg! Jeg tar 2 lodd. Ønsker deg en super uke ;) Klem Gry

isabel sa...

Hei. Spennende give away, som jeg selvfølgelig må delta på.
trekker to lodd.
hilsen

SukkerSnella sa...

Jeg tar 1 lodd :)

ELLEMELL sa...

Hei!'vil gjerne være med på den "hemmelige" give awayen! så spennende!
Tar ett lodd:)

ha en god "søndags"kveld:)
klem ellemell

Anne Lise sa...

Hei hei:)
Jeg vil gjerne være med, men jeg vet desverre ikke hvordan jeg lager en link på min blogg så det blir ett lodd på meg:)

Min stil sa...

Hei vennen.
Jeg er selvfølgelig med og tar så mange lodd jeg kan ;)
Krysser fingrer og tær.
Klæmmer fra Susanne

Unknown sa...

Jeg tar 2 lodd :-) Blir gøy å følge med på bloggen din fremover :-)

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Jeg vil veldig gjerne være med, og tar såklart to lodd:)
Blir spennende!

Klem fra meg♥

2ne sa...

Så spennende, jeg tar 2 lodd :-)

Lyst og luftig sa...

Hei. Så flott blogg... tar to lodd jeg:)

Sissel;)

Lillebea sa...

Så spennende med giveaway. Tar to lodd jeg :D

Veronika sa...

Så klart jeg vil være med:) Et lodd til meg!

Bettum Villa sa...

Jeg blir gjerne med på give away. 2 lodd på meg :D.

Klem Madelén

Sybell Agathe sa...

Jeg vil gjerne være med på giwe away! :) ett lodd på meg!

Unknown sa...

Heihei, jeg blir gjerne med, tar 1 lodd:o)

Klem Line

♥ Netta ♥ sa...

Det er klart jeg vil være med på giveawayen din. Jeg tar 2 logg :-)
Netta

Anonym sa...

Hei,

Så spennende.....:-)
Jeg vil veldig gjerne være med, og tar 1 lodd.

Ha en super helg!

Mvh
Cathrine cath.zim@hotmail.com

Størstepia sa...

Jeg vil være med:-)
Legger ut link på bloggen min, så da trekker jeg 2 lodd!
Klem fra størstepia

Anonym sa...

1lodd takk:)

veronicaopshal@hotmail.com

Lillians Tanker sa...

Jeg er med og tar 2 lodd:)

Håper du får en fin lørdag:)

Camilla sa...

Kjempe fin blogg!!
Jeg tar 2 lodd! Linker til bloggen din i min blogg! :)

Marit Johanne sa...

Så spennende, hiver meg med i siste liten! 1 lodd på meg, tusen takk!

PlingeLinn sa...

Tar gjerne ett lodd hvis det ikke er for sent :)

BMB sa...

Hei, jeg har ikke blogg, men vil gjerne være med i konkurransen din! Spennende med overraskelser! :-)

Related Posts with Thumbnails