torsdag 29. april 2010

Gjett om jeg ble glad!


For en tid tilbake var jeg så heldig at jeg vant en give away hos Janne med den utrolig koselige bloggen Nenna. Har du ikke vært innom henne før, anbefaler jeg absolutt en titt!

Du kan tro jeg var spent da jeg åpnet gaven i går!

På bildet over ser dere boksen som kom til syne under papiret, og inni den...

Var disse to utrolig søte lyktene med tilhørende telys!
Gaven var midt i blinken - Janne, du har virkelig truffet min smak og stil!
Tusen, tusen takk!

Snart blir det give away her hos meg også, jeg skal feire at bloggen snart runder 100 følgere, og at besøkstelleren har rundet 10 000 besøkende - så følg med!

Ha en fin ukeslutt alle!

12 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Så fin premie! :) Heldige du! Fine både ute og inne!

Ha ein fin kveld!
Klem frå Elin :)

A K sa...

for en nydelig premie!! Gratulerer med vinnerlykke :)

har du tenkt noe mer på å legge inn bokstaver som man kan herme etter å brodere?! Hehe... jeg venter nemlig på slik inspirasjon.

Klem

Som mine dager er sa...

Du, så fine gaver du vant. Boksen får du nok bruk for, vi har alle mye småting liggende som trenger et fast tilholdssted. Også liker jeg telys i blanke kopper. De gir et helt annet lys enn de som er i aluminium. Ikke sant?

Du lurte på hvordan jeg fikk bokstaver på puta. Det er veldig enkelt. Jeg var på butikken "Stoff & Stil" og fikk tak i sjabloner med hele alfabetet på. De hadde også tekstil-maling og en liten svamp til å påføre malingen med. Alt var egentlig veldig billig. Så var det å sette seg ned å beregne hvor bred skriften ville bli slik at jeg fikk det beint på puta. He he ... det var litt priklete. Men med tålmodighet og finesse gikk det. Prøv det du også ;-)

Klem Marit

Ingvild sa...

Så flotte gaver du vant i dag...

Kjekt med vinnerlykke.

Ha en fin kveld,
klem,I

Sissel sa...

Så heldig du er da, koselig med slike gaver i posten. Har de samme lyktene selv, så da er jeg enig i at de er kjempefine.

Ha en fin helg!

Klem

Barbros lille atelier sa...

Kjempefin premie - skikkelig fine lykter! Grattis!

Klem

Gry Offernes sa...

Grattis!!

FruLisa sa...

Gratulerer:-)

Kjempefin premie. Innom for å ønske deg en kjempefin helg.

klem

Tulip sa...

Koselig gave du har fått.Lysglass er vakkert!

Klem

Conny - Frøken Klara sa...

Hej, venter spændt på at se, hvad det er for en gammel genstand, du skal have frem i stuen :-) Søde hilsner fra Conny (kig endelig gerne forbi min blog en dag, du har tid)...

h.espe sa...

Gratulerer, så kjempefin gave du har vunnet!!! Ja, jeg har også vært så heldig å vinne (...igjen) en giveaway, og pakken med herlig innhold, kom i posten i går :o)

Ønsker deg en strålende flott 1. mai helg!

Stor klem fra Hildegunn

Camilla sa...

Så fine gaver, heldig du ;)

Related Posts with Thumbnails