mandag 12. april 2010

Award - vandrepokal



Jeg har vært så heldig at jeg har fått denne awarden av damen bak den koselige bloggen Mitt eige solsystem. Jeg anbefaler deg å titte innom hos henne dersom du ikke har gjort det.
Tusen takk! Jeg setter stor pris på at du ville gi den videre til meg!

Det følger en liten utfordring med, som lyder slik:
 Kopier awarden til bloggen din
 Link til den du har fått den av
 Fortell 7 interessante ting om deg selv
 Send den videre til 7 andre bloggere


7 interessante ting om meg selv....tja...her er i hvertfall 7 ting, kanskje ikke så interessant, men:

Glad i å være sammen med familie og venner
Nyter tilværelsen som småbarnsmor
Liker å utfolde meg kreativt
Er et ordensmenneske
Har dessverre ikke så "grønne" fingre
Lager planer og lister over det meste
Setter stor pris på hver eneste en av dere som titter innom bloggen min

Jeg gir den videre til disse 7 bloggene:
Tulip

♥♥♥

11 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer masse med denne herlige pokalen!! :)
Gøy å lese litt mer om deg .)
Ønsker deg en herlig dag!!
Klem fra meg
Anki

Barbros lille atelier sa...

Gratulerer med awarden!

Ønsker deg en strålende uke!

Klem

beate sa...

grattis!
og tusen takk for at du gir den videre til meg! jeg limer den inn på award-siden min...

ønsker deg en fin dag

klem beate

Åpent^hus sa...

Hei og TUSEN TAKK for fin bloggpris! Den setter jeg stor pris på. Jeg skal svare på den i morra. Morsomt å se hva du har skrevet. Vi er visst ganske like på en del ting - jeg kunne skrevet AKKURAT det samme! :)

takk igjen
ha en finfin mandag
klem fra Åpent hus

~Kristina~ sa...

Gratulerer så masse med Award:)

Smykkas sa...

Gratulerer med awarden.

Ønsker deg en kjempefin vårlig uke. Det er kaldt om nettene enda, men dagene er supre.

Klem

A K sa...

Jeg har akkurat gitt deg en pokal til på bloggen min :)

Og jeg stemmer for at det går an å finne bokstaver til å brodere på bloggen din etterhvert :) det hadde vært supert!!!

klem

Hannes favoritter sa...

Hei!

Gratulerer med pokal! Den fortjener du!

Tusen takk for de koselige kommentarene du legger igjen inne hos meg! Setter stor pris på det!
Jeg har en liten ting til deg på bloggen min som jeg synes du fortjener!

Ha en super kveld!
Klem fra Hanne

Fru Tankefull sa...

Hei og hå!
Ville bare titte innom for å ønske deg en flott uke!
Grattis med koselig award:-)
Klem fra meg

Ingvild sa...

Grattis med award!

Ha en fin kveld videre,
klem,I

Gry Offernes sa...

Tusen takk for awarden! og kjekt å lese om deg!!!

klem

Related Posts with Thumbnails