lørdag 16. januar 2010

Baderom første etasje



I dag har jeg lyst til å vise noen bilder fra badet vårt i første etasje.
I hylla har jeg pyntet med vaskefiller som jeg har knytt sløyfe rundt, og ei såpe pakket inn i gråpapir med blonde, snor og en liten nøkkel.





Vi leita lenge før vi fant en baderomsinnredning i den stilen vi ønsket, men til slutt fant vi denne som heter Reliant (er nå utgått) - og ble kjempefornøyd med den! ♥





Dusjkabinettet er lukket, og på veggene har vi Smart panel beregnet på våtrom.
Gulvet er flislagt med fliser fra MegaFlis som heter Earth antracite 20*20 cm.

♥ Ha en fin lørdag! ♥

12 kommentarer:

Shabbycharm sa...

Hallo...For ett vakkert bad du har,blir så misunnelig på dere som har det så lekkert.
Siden vi driver å renoverer huset fra topp til tå blir det nok ett bad med tiden,nå er det ett kaldt rom i kjelleren..brrr
Ha en fin helg.
klem bella

Villa von Krogh sa...

Lekkert du har gjort det!

Ha en fin helg. :) Klem A

Barbros lille atelier sa...

Kjempelekkert bad! Blir så misunnelig - badet vårt er helt grusomt! Rosa fliser med måker som flyr inn i solnedgang....Huff og huff! Nydelig med den såpen du hadde pakket inn og blondene rundt klutene!

Klem

jannes hobbykrok sa...

Nydelig bad!Mitt bad trenger minst 100.000 kr før det er bloggbart!
Ønsker deg en super helg!
Janne

Hulda sa...

Mye fint å se på bloggen din. Flotte bilder fra baderommet.

Trude sa...

Flotte bilder!
Så hyggelig blogg du har...skal ta meg en god titt.

Send meg gjerne en mail du, så kan jeg svare litt mere på spørsmålet ditt;)
Adr står på siden min.
Nyt kvelden.

LENE sa...

For en deilig blogg du har - jeg legger meg inn som følger av din blogg - håper det er ok? Takk for at du vil følge min og for dine meget hyggelige ord!
Ha en fin søndag!
Klem fra Lene

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fräscht och fint badrum ni har. Jättefina detaljer också.
Ha en mysig söndag
Kramar
AnnaMaria

ØSTRE ROER sa...

Nydelig:)

Det ligger en AWARD til deg på siden min:)

God søndag!

Klem fra Jeanine

Cherry Blossom Blog sa...

Vakkert bad du har!

Takk for alle koselige kommentarer inne hos meg!
Setter veldig stor pris på det :)

Ønsker deg en nydelig søndag ♥

Gry Offernes sa...

Hei! og takk for hyggelig hilsen på bloggen min!

Du ligger ikke på latsiden når det gjelder foto, du heller, ser jeg! Fantastiske bilder du tar - er du interiørfotograf?!? Selv har jeg nada peiling på interiør- er det funksjonelt så fungerer det. Men må innrømme at det siste året etter at jeg ble en aktiv blogger har jeg plutselig dumpet borti mange flotte interiør-blogger som gjør at jeg kanskje bør vurdere hvordan vi har det hjemme!! tihi - tror ikke gubben blir særlig glad for at jeg får enda en interesse...

Ha en fin søndagskveld!!

Lotta sa...

Ah lekkert... Har du tips til vasking av dusjkabinett..Jeg har prøvd ALT! Tror jeg.. Glasset blir liksom ikke reint...

Klem til deg

Related Posts with Thumbnails